למרות ביהמ"ש: משה מלאכי לא מונה לחבר ועדת הארנונה

איתי גדסי 3 Comment on למרות ביהמ"ש: משה מלאכי לא מונה לחבר ועדת הארנונה

למרות פסיקת בית המשפט על מינוי נציג סיעת בני תורה לחבר ועדת הנחות בארנונה בעיריית בני ברק במקומו של יעקב וירז'בינסקי, עיריית בני ברק החליטה שלא למנות את משה מלאכי לחבר בוועדה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת עיריית בני ברק דחתה אמש (ג') את בחירתו של משה מלאכי נציג סיעת "בני תורה" כחבר וועדת ההנחות בארנונה.

בהתאם להחלטת בית המשפט שלא הכיר בחבר מועצת העיר הפורש הרב יעקב ורז'בינסקי שנטש את דגל התורה לסיעת יחיד כסיעת אופוזיציה הזכאית לתקן בוועדה, פנה נציג בני תורה לבית המשפט בתואנה כי העריקה לספסלי האופוזיציה נועדה למנוע מהם את המינוי.

בית המשפט קיבל את הבקשה ואכן בסדר היום שהופץ לחברי מועצת העיר, הודיע ראש העיר על קיום הצבעה למינויו של נציג בני תורה לתפקיד, דבר שעורר את זעמה של דגל התורה הרואה במינוי כלי התרסה ומהלך שנועד לפגוע בפעילות העירונית לקידום מטרות פוליטיות.

במהלך מתואם שהובילו ראש העיר זייברט וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין, הודיעה עיריית בני ברק על קבלתה את פסיקת בית המשפט, אך בדגל התורה הודיעו כי הם מתנגדים למינויו של נציג "בני תורה" משה מלאכי.

בישיבת מועצה אמר היועץ המשפטי שקיבל מכתב מכל חברי דגל התורה בעירייה בהם קקון, רובינשטיין, כהן, שפירא, פרידמן, שוקרון ושטרן שכתבו מכתב ליועץ המשפטי על כך שיש טעמים כבדי משקל שמלאכי לא יכול להיות חבר ועדת הנחות בארנונה, בהתאם לכך הם ביקשו מחברי המועצה לאשר את בקשתם  לקבל את חוות דעתו של היועץ המשפטי למשרד הפנים טרם אישור המהלך.

כדי שבינתיים הוועדה תוכל להתכנס, ראש העיר זייברט הציע ש"בני תורה" יחליפו את המועמד משה מלאכי ביו"ר הרשימה חיים רוחמקין, אך מלאכי סירב להצעה. ועל כן החליט ראש העיר להוריד את ההצבעה מסדר היום.

מסיעת בני תורה נמסר כי תוגש עתירה בגין ביזיון בית המשפט.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מדובר באוטיסטים עם תעודה ממרן הרש"א

  2. 2

    משה מלאכי נכנס לעיריה בניגוד לדעת אביו וחמיו (ציטרון) ויתר בני משפחתו, ואין זה פלא שהוא פועל גם נגד חבריו בהפלג. בנוסף הוא סובל מפיצול אישיות, והוא נציג האופוזיציה של עצמו נגד עצמו.